Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7417
Title: Penilaian Pelajar Terhadap Subjek MPU3333 Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia di UniKL MITEC:Suatu Analisis
Authors: Fahrul Irfan Ishak, Muhammad Akmal Hakim Hazman
Khairul Firdaus, Wan Nor Hana
Siti Fadhillah, M. Daud Awang
Suhaimi Ab. Rahman
Keywords: Isu-isu Kontemporari Muslim
Isu Semasa Islam
Isu-Isu Umat Islam
Issue Date: 5-Aug-2014
Abstract: Kertas kerja ini menjelaskan analisis penilaian pelajar terhadap subjek Mata Pelajaran Umum (MPU 3) Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia yang ditawarkan kepada pelajar ijazah sarjana muda di UniKL MITEC pada tahun pertama subjek ini diperkenalkan. MPU 3 merupakan Mata Pelajaran Umum yang bertemakan Malaysia. Lantaran majoriti mahasiswa UniKL adalah beragama Islam dan Bumiputera, subjek ini digubal pada awal 2013 dengan usaha para pensyarahnya dengan mengemukakan tujuh bab utama yang mengandungi isu-isu semasa Muslim khususnya di Malaysia. Penilaian yang digunakan ialah dengan menggunakan docs.google.com/spreadsheet yang disediakan oleh injin carian Google dan dimasukkan ke dalam sistem e-learning UniKL MITEC yang menggunakan tapak Moodle sebagai platform. Analisis penilaian subjek dibuat menggunakan aturcara ATLAS.ti dengan pengekodan kepada hasil kursus, kandungan, komentar, cadangan dan pembangunan modul. Hasil daripada analisis ini berguna bagi tujuan pembangunan modul dan juga penambahbaikan mata pelajaran ini pada masa akan datang.
Description: Conference Venue : Hotel Marriot, Putrajaya
URI: http://localhost/xmlui/handle/123456789/7417
Appears in Collections:Conference Paper

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Penilaian Pelajar Terhadap Subjek MPU3333 Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia di UniKL MITEC Suatu Analisis.pdfPenilaian Pelajar Terhadap Subjek MPU3333 Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia di UniKL MITEC: Suatu Analisis476.7 kBAdobe PDFView/Open    Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.