Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7417
Title: | Penilaian Pelajar Terhadap Subjek MPU3333 Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia di UniKL MITEC:Suatu Analisis |
Authors: | Fahrul Irfan Ishak, Muhammad Akmal Hakim Hazman Khairul Firdaus, Wan Nor Hana Siti Fadhillah, M. Daud Awang Suhaimi Ab. Rahman |
Keywords: | Isu-isu Kontemporari Muslim Isu Semasa Islam Isu-Isu Umat Islam |
Issue Date: | 5-Aug-2014 |
Abstract: | Kertas kerja ini menjelaskan analisis penilaian pelajar terhadap subjek Mata Pelajaran Umum (MPU 3) Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia yang ditawarkan kepada pelajar ijazah sarjana muda di UniKL MITEC pada tahun pertama subjek ini diperkenalkan. MPU 3 merupakan Mata Pelajaran Umum yang bertemakan Malaysia. Lantaran majoriti mahasiswa UniKL adalah beragama Islam dan Bumiputera, subjek ini digubal pada awal 2013 dengan usaha para pensyarahnya dengan mengemukakan tujuh bab utama yang mengandungi isu-isu semasa Muslim khususnya di Malaysia. Penilaian yang digunakan ialah dengan menggunakan docs.google.com/spreadsheet yang disediakan oleh injin carian Google dan dimasukkan ke dalam sistem e-learning UniKL MITEC yang menggunakan tapak Moodle sebagai platform. Analisis penilaian subjek dibuat menggunakan aturcara ATLAS.ti dengan pengekodan kepada hasil kursus, kandungan, komentar, cadangan dan pembangunan modul. Hasil daripada analisis ini berguna bagi tujuan pembangunan modul dan juga penambahbaikan mata pelajaran ini pada masa akan datang. |
Description: | Conference Venue : Hotel Marriot, Putrajaya |
URI: | http://localhost/xmlui/handle/123456789/7417 |
Appears in Collections: | Conference Paper |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Penilaian Pelajar Terhadap Subjek MPU3333 Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia di UniKL MITEC Suatu Analisis.pdf | Penilaian Pelajar Terhadap Subjek MPU3333 Isu-Isu Kontemporari Muslim di Malaysia di UniKL MITEC: Suatu Analisis | 476.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.